пʼятниця, 24 червня 2016 р.

Міжнародна літня школа м. Кишинів (Республіка Молдова)




 

13 по 19 червня 2016 року у м. Кишинів (Республіка Молдова), проходила Міжнародна літня школа з питань медіаосвіти, що була організована Академією «Дойче Велле» (Німеччина) за ініціативи Академії Української преси. Заняття проходили на базі Державного педагогічного  університету імені Іона Крянге.

Навчальні заняття, тренінги щодо основних теорій та методології медіаосвіти проводили Президент Академії Української Преси Іванов В.Ф.,  професор, доктор філологічних наук., завідувач кафедри журналістики Національного університету ім. Т.Г. Шевченка; Іванова Т.В., професор, доктор педагогічних наук; Федоров О.В., професор, доктор педагогічних наук, представник російської школи медіа грамотності.   
  

 
Професор Іванов ознайомив учасників з системою медіаосвіти в Україні. Зокрема, зазначив, що ми можемо похвалитися комплексною підготовкою фахівців через тренінги, семінари, літні школи,  методичною та методологічною підтримкою, створенням 7 навчальних програм для різних вікових категорій. Досить ґрунтовним є ресурсне забезпечення, тішить співпраця з МОН України, яке сприяє інтеграції медіаосвіти в навчальний процес.

 
Професор Федоров ознайомив слухачів з основними підходами до медіаосвіти: інтегрованим, факультативним і спеціальним. Також розкрив основні теорії медіаосвіти: ін’єкційну (захисну), ідеологічну, семіотичну, культурологічну, практичну, теорію медіаосвіти як джерела «задоволення потреб» аудиторії, теорію критичного мислення, естетичну та соціокультурну.
 Під час роботи Школи у формі лекційних занять розглядалися такі питання: «Впровадження медіа грамотності в навчальний процес та суспільну практику», «Медіаграмотність як життєво важливе вміння  сучасної людини», «Основні теорії та методологія медіаосвіти», «Методи та прийоми впливу на масову свідомість», «Аудіовізуальна грамотність» та ін.

Професор Т.В. Іванова проводила інтерактивні вправи відповідної тематики: «Маніпулятивні технології в рекламах та ЗМІ-комунікаціях»,  «Інтерактивні форми  і методи викладання курсу «Медіаграмотності».
 



Під час гри «Прес-конференція» учасники мали можливість виступити в ролі лісових журналістів (комарів, зайців, вовків) та прес-секретарів, які давали прес-конференцію. Ця гра показала, що різного роду публіка вимагає різної подачі інформації, різних аргументів переконання, різної емоційної поведінки. Також в цій грі було використано теорію «Число Моеллера» 5±2, що показую кількість аргументів які необхідні для переконання і обґрунтування певної позиції і які сприймаються. 

 



 Використано  матеріали сайту "Людина в світі медіа повинна бути медіаграмотною"

Немає коментарів:

Дописати коментар